High Fidelity
A sorozat Nick Hornby "Pop, csajok, satöbbi", 1995-ben megjelent regényének újragondolása, amelyben a női főszereplő a lemezbolt-tulajdonos Rob, aki a zenén és pop kultúrán keresztül idézi föl saját régi kapcsolatait.