Így halj meg egyedül
Az Így halj meg egyedül főhőse a Kennedy reptéren dolgozó, csóró, kövér, afroamerikai Mel, aki még sohasem volt szerelmes, és álmodozni is elfelejtett, mígnem megérinti a halál szele, s kezdetét veszi az utazás, hogy kiszabaduljon a kalickából és elkezdjen élni – kerül, amibe kerül.