Indul a risza!
CeCe Jones és Rocky Blue a két legjobb barátnő, akik a gimi hullámvölgyeinek átvészelése és a Risza fel, Chicago! című népszerű tini táncműsorban való fellépés között igyekeznek helytállni.
Cece Jones és Rocky Blue két ambiciózus tizenéves lány, akik Chicagóban nőnek fel, és az az álmuk, hogy profi táncosok legyenek. Erre azután nyílik lehetőségük, hogy részt vesznek egy meghallgatáson, és bekerülnek a népszerű heti táncműsorba, a Risza fel, Chicago!-ba. CeCe céljait többnyire támogatja egyedülálló édesanyja, Georgia, feltéve, hogy segít neki Flynnel, a pajkos kisöccsével. Ty, Rocky bátyja is bátorítja őket, akárcsak Deuce, közös barátjuk. A fondorlatos cserediákok, Gunther és Tinka, akik szintén versenyszerűen akarnak táncolni, folyamatosan megpróbálják aláásni a lányok céljait.