Iron Fist
A közel két évtizedig halottnak hitt milliárdos, Danny Rand hazatér New York Citybe, de múltjának démonaival és a benne lakozó démonokkal egyaránt szembesül.
Tizenöt évvel ezelőtt a milliárdos Rand családot szállító magángép rejtélyes módon lezuhant a Himalájában. Közel húsz évvel később Danny Rand, a repülőgép-szerencsétlenség egyetlen túlélője a halhatatlan Vasökölként visszatér New York Citybe. Danny hamar rájön, hogy az élet New York Cityben is lehet éppen olyan ellentmondásos, mint a kolostorban, ahol az elmúlt 20 évet töltötte. A sorozat Danny Rand Vasökölkénti útját követi nyomon New York Cityben.