Még nem halott
A Még nem halott főhőse a nemrég szinglivé vált, pénztelen, saját magát rakás szerencsétlenségnek címkéző Nell Serrano (Gina Rodriguez), aki azon van, hogy újrakezdje a tíz évvel ezelőtt maga mögött hagyott életét és karrierjét. Miután elvállalja az egyetlen munkát, amit talál, és gyászjelentések írásába fog, elkezd életvezetési tanácsokat kapni egy valószínűtlen helyről.
A Még nem halott főhőse a nemrég szinglivé vált, pénztelen, saját magát rakás szerencsétlenségnek címkéző Nell Serrano (Gina Rodriguez), aki azon van, hogy újrakezdje a tíz évvel ezelőtt maga mögött hagyott életét és karrierjét. Miután elvállalja az egyetlen munkát, amit talál, és gyászjelentések írásába fog, elkezd életvezetési tanácsokat kapni egy valószínűtlen helyről. Alexandra Potter Confessions of a 40-something F**k Up című könyve nyomán.