Szörnyszakik
Tylor Tülkmon évfolyamelsőként végzett a Szörny Egyetemen, és megérkezik a Szörny Rémlénytársasághoz, hogy megkezdje álommunkáját rémisztőként... vagy mégsem. Aznap, amikor munkába állna, megtudja, hogy már nincs szükség rémisztőkre, most már mókamestereket akarnak. Tylort ideiglenesen a Szörny Rt. Ellátó Csapathoz (SZRECS) küldik. Ez a változás összetöri Tylor álmait, de új célt tűz ki maga elé: mókamesterré válik.
Tylor Tülkmon évfolyamelsőként végzett, frászum cum laude diplomával a Szörny Egyetem rémisztő szakán. Tylor már gyerekkora óta arról álmodott, hogy rémisztő lesz, mint a bálványa, James P. Sullivan, egész pontosan azóta, hogy negyedikes korában halálra rémisztette a teljes negyedik évfolyamot a Sokkington Általános Iskola rémdarabjában, és végre valóra válhat az álma. Vagy mégsem. Aznap, amikor megérkezik a Szörny Rémlénytársasághoz, hogy megkezdje álommunkáját rémisztőként, megtudja, hogy a rémisztés már a múlté, és most már nevettetéssel foglalkoznak. Nincs szükség rémisztőkre, most már mókamestereket akarnak. De még nincs minden veszve. Tylort ideiglenesen a Szörny Rt. Ellátó Csapathoz (SZRECS) küldik, ahol egy számkivetett szerelőcsapattal kell együtt dolgoznia, köztük egy régi barátjával is az egyetemről. Ez a változás összetöri Tylor álmait, de új célt tűz ki maga elé: megtanulja, hogy legyen vicces, és mókamesterré válik. A "Szörnyszakik" Tylor Tülkmon történetét meséli el, akinek az az álma, hogy mókamesterré váljon, és tanúi lehetünk milyen balszerencsés kalandokba keveredik a SZRECS-csel, a csapattal, akik működésben tartják a Szörny Rémlénytársaságot.
Tylor Tülkmon lenne a Szörny Rt. legújabb rémisztője, de a sikolyok helyét már átvette a nevetés.
Tylort megbízzák az első munkájával. Mike és Sulley közben egy ember kisbabára vigyáz.
Tylor és Duncan áramszünetet okoz a városban, amit el kell titkolniuk egy vizsgálóbiztos elől.
Tylor elrontja a SZRECS szeretett automatáját, pont aznap, amikor Fritznek ki kell rúgnia valakit.
A Mini Szörnyecskék napon Tylornek támad egy ötlete, hogy válhatna mókamesterré.
Tylornek teljesül az álma, és előléptetik mókamesterré, de vonakodik elhagyni a SZRECS-et.