Muppetek most
Scooter siet, hogy tartani tudja a szállítási határidőket, és feltöltse a vadonatúj Muppetek sorozatot streamelésre. Most esedékesek, és minden akadályt, zavaró tényezőt és bonyodalmat el kell hárítania, amivel a Muppet banda többi tagja nehezíti dolgát.