Törzsutas a világ végén: Menekülés az Amazonasból
Hazen Audel túlélő minden idők legnehezebb kihívásával néz szembe: 800 kilométernyi felfedezetlen amazonaszi esőerdőn keresztül kell megküzdenie a hagyományos túlélési készségekkel.