Quantico
Újoncok színes csapata érkezik az FBI quanticói bázisára kiképzésre. Ők a legjobb, legeszesebb és legalaposabban kiválogatott ügynökjelöltek, így hihetetlennek tűnik, hogy egyiküket a szeptember 11. óta történt legnagyobb New York City elleni támadás megszervezésével gyanúsítják.