Soundtrack #1
Eunsoo-t felkéri egy híres zeneszerző, hogy írjon szöveget az egyik dalához. A lány dalszövegét nem fogadják el, mert nem a viszonzatlan szerelemről szól. Egy nap Eunsoo rájön, hogy Sunwoo szerelmes egy lányba, Eunsoo megkéri a fiút, hogy költözzön hozzá, és segítsen neki megírni a dalszöveget. Vajon kibe szeret bele Sunwoo? Mikor keződik el a történetük?
Eunsoo és Sunwoo számára kínosak a hirtelen érintések, de úgy tesznek, mintha mi sem történt volna.
Eunsoo összezavarodik, miután megtudja Sunwoo gondolatait. És beismerő vallomásra készül.
Eunsoo üresnek érzi magát Sunwoo távozása után. Hirtelen Koreába megy és úgy dönt, hogy vallani fog.