Szép remények
A többre vágyó, árva Pip felnőtté válásának története, aki előtt a sors fintorának köszönhetően feltárul egy lehetőségekkel teli, sötét világ. Kénytelen megfizetni az árat, amit ez az új világ követel, s kérdés, hogy azzá lesz-e, akivé válni szeretne.
A hatrészes limitált sorozat Charles Dickens azonos című regénye alapján készült. A többre vágyó, árva Pip felnőtté válásának történetét követhetjük végig, aki előtt a sors fintorának és a titokzatos és különc Miss Havisham gonosz mesterkedéseinek köszönhetően feltárul egy lehetőségekkel teli, sötét világ. A vele szemben támasztott komoly elvárások terhe alatt Pipnek végig kell gondolnia, milyen árat követel ez az új világ, s hogy valóban azzá teszi-e őt, akivé válni szeretne. Dickens regénye az osztályrendszer kárhoztató kritikája, amely 1860 decemberétől folytatásokban jelent meg heti rendszerességgel, majd 1861-ben könyv formájában is kiadták.