Született szobalányok
A sorozat középpontjában egy szobalányokból álló, összetartó csoport áll, akiket összeköt a munkájuk, a küzdelmeik és a munkaadóik drámai világa. Az özvegy Rosie, aki férje halálakor Mexikóban hagyta a fiát, szobalányként és dadusként dolgozik egy önző színészpárnál. A feltörekvő énekesnő, Carmen, azt reméli, hogy popsztár munkaadója, Alejandro segíthet beindítani a karrierjét. Zoila Genevieve Delatour, egy társfüggő, instabil, gazdag nő vezető komornája. Tinédzser lánya, Valentina vele dolgozik.