Fenegyerek, Jessica Jones, Luke Cage és Vasököl egyesíti erőit, hogy megmentse New Yorkot a legnagyobb fenyegetéstől, amellyel a város valaha is szembenézett.
Négy páratlan hős. Egyetlen közös cél. Meg kell menteniük New Yorkot a legnagyobb fenyegetéstől, amellyel a város valaha is szembenézett. Négy különböző, rengeteg terhet cipelő ember története, akik ráébrednek, hogy együtt erősebbek lehetnek.