The Fable
Fable egy sérthetetlen bérgyilkos, aki minden ellenfelét hat vagy kevesebb másodperc alatt képes kiiktatni. Ám egy nap a szervezet vezére arra utasítja, hogy egy évig éljen átlagos életet, és ne öljön meg senkit. Így kezdődik Fable menő, vicces és kissé excentrikus, öléstől mentes egy éve.
Feszültség lesz a békés életre vágyó Akira és a bérgyilkost kiiktatni akaró Ebihara közt.
Az átlagos életre tett próbálkozása során Akira munkát keres, mely lehetetlen feladatnak tűnik.
Kojima egyre frusztráltabbá válik a távolléte alatt a Maguro csoportban történt változások miatt.
Ahogy Kojima őrjöngése fokozódik, Ebihara rá akarja venni Akirát, hogy szemmel tartsa.
Akira visszatér Kojimával. Ebihara nehéz döntés elé kerül a csoport békéjének fenntartása érdekében.
Akira hagyja Kuroshiónak, aki tudja az igazat, hogy vele tartson egy két éjszakás túlélő kalandra.
Egy taihei magánnyomozó irodában sötét erők mozgolódnak, mely megzavarja Akira békés életét.
Utsubo leleplezi Kainuma megfigyelését, ami miatt Kainuma haragja Misakira irányul.