The Glades
A Tengerparti gyilkosságok főhőse, Jim Longworth, egy vonzó, kiváló gyilkossági nyomozó Chicago-ban, akivel viszont nehéz kijönni. Longworth elköltözik az álmos floridai Palm Glade városába, a semmi közepén. Itt sok a napsütés és a golf, a bűnözés látszólag minimális.
A Tengerparti gyilkosságok főhőse, Jim Longworth, egy vonzó, kiváló gyilkossági nyomozó Chicago-ban, akivel viszont nehéz kijönni. Longworth elköltözik az álmos floridai Palm Glade városába, a semmi közepén. Itt sok a napsütés és a golf, a bűnözés látszólag minimális. Csakhogy ez a Florida Everglades szélén fekvő város nem egészen olyan idilli, mint gondolta, mivel állandóan hullákba botlik. Minden alkalommal el kell hagynia a golfpályát, és vonakodva bár, de vissza kell térnie eredeti foglalkozásához, mint a jelvényt viselő egyik legokosabb gyilkossági nyomozó.