The Muppets
A The Muppets egy dokumentumfilm-szerű műsorral tér vissza, mégpedig főműsoridőben. A sorozat első alkalommal mutatja be a Muppets magánéletét, kitérve otthoni és munkahelyi kapcsolataikra, szerelmeikre, szakításaikra, sikereikre, csalódásaikra és álmaikra. A Muppet Show felnőttes változatában bármilyen korú „gyerekek” örömüket lelik.