The Tyrant: A halál vírusa
Egy titkos koreai projektről tudomást szerez az USA. A projektet leállítják, és épp át akarják adni a mintát, de a szállításkor baleset történik. Choe igazgató megpróbálja elrejteni a mintát Paul elől, de ugyanott kötnek ki, ahol Jagyeong és Lim Sang. Kié lesz végül a minta?
Egy titkos koreai projektről tudomást szerez az USA. Az Egyesült Államok követeli a projekt leállítását, de baleset történik a szállításkor, amikor a Nemzeti Hírszerző Szolgálat át akarja adni a mintát. Paul, az USA egyik ügynöke nyomás alá helyezi a hírszerző szolgálatot az eset után, és kérdőre vonja a projektet irányító Choe igazgatót. Eközben Jagyeong, az ügy kulcsszereplője és Lim Sang, egy nyugdíjas veterán különböző okokból üldözőbe veszi Choe igazgató beosztottját, Moyongot. A végén mindenki összegyűlik, és miközben az forog kockán, hogy kié legyen az utolsó minta, az események váratlan fordulatot vesznek.