The Wonder Years
A Williams család története az 1960-as évek végén, mindez a nagy képzelőerővel megáldott 12 éves Dean nézőpontjából. Felnőtt korának bölcsességével Dean reményteli és humoros visszaemlékezései az alabamai Montgomeryben, egy fekete középosztálybeli családban való nevelkedés hullámvölgyeire és nehézségeire, valamint a barátságra, a nevetésekre és az út során szerzett tanulságokra világítanak rá.