A nyomozó
Justin Hartley alakítja A nyomozó főszereplőjét, a világvégére készülő magányos farkas Colter Shaw-t, aki jutalomvadászként járja az országot, és kiváló nyomkövetőként segít magánembereknek és bűnüldöző szerveknek különböző rejtélyek megoldásában, miközben saját szétszakadt családjával is meg kell birkóznia. A sorozat Jeffery Deaver The Never Game című bestsellere alapján készül.