Hétvégi család
Hétvégenként Fred vigyáz a lányaira: Clarára (tizenhét éves), Victorie-ra (tizenhárom éves) és Romyra (tízéves). Mindegyikük más anyától van, velük laknak hét közben. A vidám családhoz egy új nevelőanya csatlakozik, amikor Fred őrülten beleszeret Emmába, a kanadai diáklányba, aki gyermekpszichológiából doktorál.
A tizenhat éves Clara Laurence lánya. Laurence egy vintázs kávézót üzemeltet feleségével és nevelt fiával. A tizenhárom éves Victorie a feszült vezérigazgató, Marie-Ange lánya. És a tízéves Romy a spanyol színésznő, Helena lánya. A lányok apja, Fred egy gyógytornász, aki péntektől vasárnapig vigyáz a gyermekeire. Egy napon Laurence új ügyfelet irányít Fredhez, Emmát, akinek nagyon fáj a háta, Fred pedig őrülten beleszeret. Hat hónappal később, Emma összeköltözik Freddel és a lányaival. Ők együtt alkotják a hétvégi családot!