Mickey és barátai élete csupa izgalom és szórakozás, most eddigi legnagyobb kalandjaikba vágnak bele, egy vad és őrült világ kelepcéi és buktatói közt navigálva, ahol a Disney-varázs a lehetetlent is lehetségessé teszi.