A Muppets Christmas: Letters To Santa
Celebrate the season with all your favorite Muppets in this heartwarming and hilarious holiday movie. Join our fuzzy friends on a wild and wacky Christmas adventure full of side-splitting laughs and memorable music.
Celebrate the season with all your favorite Muppets in this heartwarming and hilarious holiday movie. Whoopi Goldberg, Uma Thurman, Nathan Lane and other sensational guest stars join our fuzzy friends on a wild and wacky Christmas adventure full of side-splitting laughs and memorable music. When Gonzo forgets to mail three letters to Santa, he convinces Kermit and the gang to help him deliver the notes to the North Pole. Along the way, they discover that Christmas is the time to be with those you care about most, as they dash home to make a friend's Christmas wish come true. Letters To Santa is hours of holiday fun for the entire family!