Aliens of the Deep
Filmmaker James Cameron teams up with NASA scientists for an incredible deep-sea expedition to explore a submerged mountain chain that is home to some of the planet's unique life forms.
Could the clues to life in outer space lie in the deepest depths of the ocean? With the help of NASA scientists, director James Cameron makes contact with another world in an incredible deep-sea adventure. This once-in-a-lifetime journey gives an extraordinary glimpse of the unbelievable creatures that lie hidden in an alien world far below the sun's reach.