Brink!
Andy “Brink” Brinker is the best in-line skater at the beach, skating with his crew for the joy of it. But when a spot on a sponsored team opens up, Brink feels compelled to take it, hoping to help his family with the money he'll earn.
Andy “Brink” Brinker is the best in-line skater at the beach. He and his fun-loving crew, the "Soul-Skaters,” have a fierce rivalry with the corporate-sponsored “X-Bladz,” whose cocky captain covets Brink's talent. When a spot on the X-Bladz opens up, Brink feels compelled to take it, hoping to help his family with the money he'll earn. But his friends resent his betrayal, and the competition gets personal when the X-Bladz captain resorts to sabotage.