Diary of a Wimpy Kid 2: Rodrick Rules
The riotous antics of angst-ridden, disaster prone, middle school student Greg Heffley continue, focusing this time around on his complicated relationship with older brother Rodrick. Now, Greg takes on one of his biggest challenges yet - surviving a weekend alone with Rodrick and abiding by his growing list of rules.