Diary of a Wimpy Kid Christmas: Cabin Fever
A hilarious and heartfelt holiday tale centered around everyone’s favorite disaster-prone middle school student, Greg Heffley, which finds him desperately fighting to stay off Santa's naughty list as the family prepares for a major winter snowstorm.
The winter holidays are turning out to be especially stressful for Greg Heffley this year. After accidentally damaging someone else’s property with his best friend Rowley, Greg worries he won’t get the gift he so desperately wants for Christmas. To make matters worse, a snowstorm hits the town and the entire family is trapped indoors for days. With Christmas right around the corner, will Greg be able to be on his best behavior?