Chimpanzee
Disneynature presents a remarkable story of individual triumph and family bonds in the African rainforest. Meet adorable young chimp Oscar—and his fellow mayhem-creating buddies—who see their world as their playground. Full of curiosity, joy and a love for mimicking others, these are some of the most extraordinary personalities in the animal kingdom.