Cooked
Chef and owner Sina Bora faces personal and professional challenges on one of his restaurant’s busiest nights. His father’s emergency surgery, missing ingredients, staff tensions, and his former mentor Renzo’s plans to take over push Sina to make tough decisions. "Cooked" immerses viewers in Istanbul’s energy, kitchen chaos, and Sina’s inner struggle, offering a gripping cinematic experience.
As the head chef and owner of one of Istanbul’s busiest restaurants, Sina Bora faces a night filled with personal and professional challenges. Before the restaurant opens, he learns that his father needs emergency surgery. Torn between his family and his struggling restaurant, Sina is further burdened by missing ingredients, staff tensions, and an unexpected inspection. Matters worsen when his former mentor, renowned chef Renzo arrives. As the night unfolds, Sina must manage multiple crises while balancing his devotion to his family and his work. His journey tests his limits as a chef, leader, son, and human being. "Cooked" offers an unforgettable cinematic experience, immersing viewers in the chaotic artistry of the kitchen, and the personal struggles of a man caught in the middle of it all.