Herbie: Fully Loaded
Maggie Peyton has always been forbidden from following her racing dreams by her overprotective father and has no idea her life is about to take a huge U-turn. After discovering the irresistible Herbie in a junkyard, they form a magical team that will save her family and rewrite the racing record books.