Patagonia Wings
Writer Sylvain Tesson accompanies the French High Moutain Military Group in their Patagonia expedition. United by the same love of moutaineering, they want to pay tribute to the Aéropostale’s heroes – Mermoz, Saint-Exupéry and Guillaumet – climbing the Fitz Roy range’s and jumping from one of its summits.