Race to Witch Mountain
Two aliens disguised as teenagers appear in the taxi of a struggling Las Vegas cabbie in this out-of-this-world adventure. The race is on for the cabbie to help the kids recover their lost spaceship, so they can save their home planet and Earth, too.
Dwayne Johnson stars as Jack Bruno, a Las Vegas cabdriver struggling to stay on the right path. He gets an out-of-this-world incentive when two aliens, disguised as teenagers, suddenly appear in his taxi. In a race against government agents, an alien hunter and time itself, Jack must help the children recover their lost spaceship so they can return home to save their planet...and ours.