SEVENTEEN TOUR 'FOLLOW' AGAIN
The film showcases SEVENTEEN TOUR 'FOLLOW' AGAIN TO SEOUL, the first World Cup Stadium concert of SEVENTEEN, who are rewriting history every step of the way.
From the eagerly awaited full thirteen-member performances to the premiere of “MAESTRO” and unique unit performances of “Spell”, “LALALI”, “Cheers to youth”, the film captures these unforgettable moments from the concert with cinematic cameras from multiple angles, ensuring an immersive experience.
This concert film begins with a powerful daylight performance that transitions into an event brimming with a diverse array of music. Culminating under a night sky illuminated by CARAT light sticks, it captures the essence of SEVENTEEN’s record-breaking nine-year legacy.