The Muppets
Walter, the world's biggest Muppet fan, and his friends uncover a diabolical plot to destroy the Muppet Theater. They must quickly reunite Kermit and his fuzzy friends to stage the greatest Muppet telethon ever if they are to save their beloved theater.
While on vacation in Los Angeles, Walter, the world’s biggest Muppet fan, his brother Gary and friend Mary uncover the diabolical plot of a greedy oil millionaire to destroy the Muppet Theater. Now, the Muppet-loving trio must quickly reunite Kermit, Miss Piggy, Fozzie Bear and their friends to stage the greatest Muppet telethon ever and save their beloved theater.