Marion Jones: Press Pause
Marion Jones captivated the world at the 2000 Summer Olympics, with 3 gold medals and 2 bronze. But her performance was soon tarnished, after a stunning admission she used performance enhancing drugs.
Marion Jones captivated the world at the 2000 Summer Olympics, collecting three gold medals and two bronze. But her remarkable performance was soon tarnished. In 2007, Jones was stripped of her Olympic achievements and her freedom after a stunning admission that she had used performance enhancing drugs. Oscar-nominated director John Singleton follows the evolution of Marion Jones as she reflects on the past & attempts to find a new direction forward.