Rise
“Rise” is based on the triumphant real-life story about the remarkable family that produced the first trio of brothers to become NBA champions in the history of the league-- Giannis and Thanasis Antetokounmpo of the Milwaukee Bucks and Los Angeles Laker Kostas Antetokounmpo, and their younger brother Alex.