Available to You From ESPN
In 1980, a group of writers and academics met at La Rotisserie Francaise in New York City and formed a baseball league of their own: The Rotisserie League. The game quickly grew in popularity, and today, fantasy sports is a multi-billion dollar industry with over 30 million participants. Take a look at the game’s inception and its “founding fathers,” who never foresaw how their creation would take off and ultimately leave them behind.