Davy Crockett and the River Pirates
It's a rip roaring adventure for Davy Crockett—"King of the Wild Frontier"—and his trusty companion George as they head downriver to New Orleans to sell fur pelts. After a boat captain challenges them to a race down the Ohio and Mississippi Rivers, the two gather a team to ensure their victory. A win lands them a free ride upriver, but the adventurers have no idea what's ahead—pirates!
A rip roaring adventure with Davy Crockett, legendary "King of the Wild Frontier" and his trusty companion George as they head downriver to New Orleans! The two encounter dangerous rapids, treacherous river pirates and excitement at every turn. Combining the grand tradition of adventure with the greatest folk hero of them all, DAVY CROCKETT AND THE RIVER PIRATES is one ride you'll want to take again and again!