Confessions of a Shopaholic
Living in glamorous New York, Becky desperately wants a job writing for a high-fashion magazine, but she gets her stilettos in the door by writing a personal finance column for a sister publication. Much to her surprise, her column becomes a hit, and she falls head over high heels for her handsome boss.
Get ready to fall in love with the adorable Becky Bloomwood (Isla Fisher) in this hilarious romantic comedy. Living in glamorous New York, Becky desperately wants a job writing for a high-fashion magazine. She gets her stilettos in the door when she gets a job writing a personal finance column at a sister publication. Much to her surprise, her column, "The Girl In The Green Scarf," becomes a hit, and she falls head over high heels for her overworked yet handsome boss (Hugh Dancy). But Becky has a secret that leads to some hilarious high jinks that could unravel it all. From the best-selling novel, and featuring the perfect comedic cast, it's the feel-good, must-have romantic comedy you'll fall in love with over and over again.