Herbie Goes to Monte Carlo
Upon entering a Paris-to-Monte Carlo road race, Herbie falls hood-over-wheels in love when he encounters a sleek, sporty, light blue Lancia. But also vying for Herbie's attention is a gang of jewel thieves, who've ingeniously hidden a stolen gem in Herbie's gas tank.
Herbie, the VW with heart, adds some international flair to his lovable personality. Upon entering a Paris-to-Monte Carlo road race, Herbie falls hood-over-wheels in love when he encounters a sleek, sporty, light blue Lancia. But also vying for Herbie's attention is a gang of jewel thieves, who've ingeniously hidden a stolen gem in Herbie's gas tank. Thus begins a madcap chase across the French countryside that only The Love Bug could create. Contains tobacco depictions.