Another You
Mümtaz, a lonely man in his forties, meets Derya when they die in an accident where a truck crashes into them. However, he wakes up each day in a different body, reliving a "last day" for three years. One day, he meets Derya again at an award ceremony, unaware that she too has been living the same cycle of reliving different lives for three years.
Mümtaz is a lonely and unlucky man in his forties whose life has taken a turn for the worse. One fateful day, his path crosses with Derya’s. Neither of them realizes that this chance encounter will mark their end. Meeting through an accident, the two lose their lives when a truck crashes into them. Believing that strange day to be the last of his life, things unfold differently for Mümtaz. For the next three years, Mümtaz wakes up each day in the body of a different person destined to die that day, reliving a “last day” over and over. Three years later, he crosses paths with a beautiful woman at an award ceremony, unaware that she is Derya, the very woman he died with in the accident. Like Mümtaz, Derya has also been waking up in a different body every day for the past three years.