The Olympic Elk
Join the majestic Olympic elk as they traverse the alpine path from their winter home in the lowland shadow of Washington's Mount Olympus, to the fertile grazing grounds of its towering peaks. While new mothers do their best to protect their young from roaming predators, young bulls challenge stalwart elders for the right to collect a family of their own.