Sing along to all the songs in Walt Disney Animation Studios’ "Frozen 2.” The Sing-Along version of the film features on-screen lyrics as you watch your favorite musical numbers, including “Into the Unknown,” “When I Am Older,” “Lost in the Woods,” “Show Yourself” and more!