Trail of the Panda
High in the mountains of the Sichuan province of China, a ten-year-old mute orphan boy, Lu, rescues a lost panda cub separated from its mother. As Lu struggles to return the cub to its mother—and protect it from trappers—the two form a unique connection.
High in the mountains of the Sichuan province of China, a ten-year-old mute orphan boy, Lu, rescues a lost panda cub separated from its mother. As Lu struggles to return the cub to its home—and protect him from trappers—the two form a unique connection. He names the cub Pang Pang, or "Chubby," and gradually finds the confidence to speak again. Discover the true meaning of friendship in this moving story of a boy touched by the love of a panda cub...and his commitment to reunite the panda family.