The Muppet Christmas Carol
The Muppets' rendition of Charles Dickens' classic tale puts a unique twist on that fateful Christmas Eve, when Scrooge is visited by the Ghosts of Christmas Past, Present and Future. Together with kind, humble Bob Cratchit (Kermit the Frog) and his family, the Spirits open Scrooge's eyes --- and his heart --- to the true meaning of Christmas.