The Shaggy Dog
After years of on-the-job clashes with cranky canines, mail carrier Wilson Daniels sees man's best friend as his worst enemy. This makes for one hairy situation when a magical ring accidentally transforms his teenage son Wilby into a lumbering sheepdog.
After years of on-the-job clashes with cranky canines, mail carrier Wilson Daniels sees man's best friend as his worst enemy. This makes for one hairy situation when a magical ring accidentally transforms his teenage son Wilby into a lumbering sheepdog. As if switching from a human to a dog and back again isn't awkward enough for a teenager, Wilby uncovers a plot by international spies who plan to steal government secrets in order to sabotage a missile operation.