Miracle in Lane 2
Justin Yoder is a mischievous and courageous 12-year-old who refuses to let a physical challenge defeat him. As he prepares for a national soapbox championship race, his unrelenting desire to win a trophy leads him to discover that it's perseverance that makes a winner.