Homeward Bound: The Incredible Journey
A fun-loving American bulldog pup, a hilarious Himalayan cat, and a wise old golden retriever begin to assume the worst about their family when they are left in the temporary care of their owners' friend. But after several days, the worried animals decide to embark on a long trek through the rugged wilderness of the Sierra Nevada mountains in a quest to reach home and their beloved owners.
You'll lose your heart to Chance, a fun-loving American bulldog pup; Sassy, a hilarious Himalayan cat who lives up to her name; and Shadow, a wise old golden retriever...all of whom express themselves with very familiar human voices. The adventure begins when the loving owners of these irresistible pets are forced to leave them in the temporary care of a friend who lives hundreds of miles away. But after several days, the worried animals begin to think their family must be in trouble, so they decide to head for home. On their incredible journey across the ruggedly beautiful Sierra Nevada mountains, they encounter unexpected surprises from man, beast and nature alike.