Operation Dumbo Drop
A savvy veteran army captain is teamed with a by-the-book West Point officer to lead the ''weightiest'' military maneuver ever. Their job: To secretly transport a full-grown elephant across 200 miles of rugged terrain.
A savvy veteran army captain (Danny Glover) is teamed with a by-the-book West Point officer (Ray Liotta) to lead the "weightiest" military maneuver ever. Their job: To secretly transport a full-grown elephant across 200 miles of rugged terrain – fording rivers, scaling mountains and crossing canyons – to reach a remote jungle village. Contains tobacco depictions.