Roy
Einstøingen og enkemannen Roy er fanget i en ensom eksistens, og tilbringer dagene med å ringe opp fremmede fra telefonkatalogen, for å oppleve korte øyeblikk av kameratskap. Men når han ved et uhell ringer Cara, som jobber for en voksen-hotline, fødes et usannsynlig vennskap som vil hjelpe dem begge med å gjenoppdage gleden ved livet.