Gerry
Hilda ser for seg en ensom alderdom. Mens hun rydder i tingene etter sin avdøde ektemann, avdekker hun en dypt begravd hemmelighet. Oppdagelsen tvinger henne til å ta et oppgjør med fortiden, bryte ut av ensomheten og endelig leve det livet hun alltid har nektet seg.